zelender

miercuri, 1 septembrie 2010

Arpad

Nu mai vreau sa am de-a face cu ,  estr.dr....  maghiara, de la Budapesta  care m-a amenintat din cauza art. Che Guevara de dreapta. Am vizionat videoclipurile cu Arpad si familia lui sotia, copilul. Dar ce pot eu face?
Uniunea Europeana a intervenit de 2 ori in trafic. Si Realitatea tv. la 6 dim. pe 22 aug.2010 au anuntat doar atit ca Arpad a fost agent CIA.  In orice situatie  sint oameni de o parte si de alta a unei cauze cistigate sau pierdute.
Asa cum avem 2 miini, 2 ochii, 2 picioare, 2 urechi si o singura gura(ca sa vorbim  putin) ce sa facem, ne adaptam la situatie. Nu se poate sa  faci sau sa zici ceva si sa nu superi pe cineva. Ca sa fac pe plac cuiva pe bloguri, am avut interzise anumite subiecte, sa comentez, sau a promova persoane  adica personalitati,  cu care pe mail discutam de perioade foarte lungi. Cum sa dau la o parte persoane care isi faceau timp, daca nu zilnic sau la 2 zile  sa ma intrebe ce fac? Erau oameni care munceau foarte mult, care  colindau Brazilia in lung si in lat, o tara dintre cele mai mari din lume cu o populatie de 171 mil.locuitori pentru a da concerte  si isi gasea timp si pentru mine. Cum sa nu tin cont de oameni de stiinta, editori,  profesori universitari care, voiau sa corespondeze cu mine si le erau taiate comentariile stiindu-se parola? Cum sa dau la o parte anumite formatii de talie internationale,  cunoscute prin Varg Bu...care imi trimeteau invitatii la concerte la Sofia sau Budapesta stiind ca mai aproape de Bucuresti..Bineinteles ca refuzam. Si sanatoasa daca eram nu suport muzica  galagioasa si atmosfera de  ingramadeala.
Cum sa nu tin cont de mari fotbalisti de la echipe celebre din Turcia sau Portugalia, care ma contactau, imi trim eteau video cu golurile inscrise de ei? Nu era voie eram tinuta in lanturi,  in asa fel incit parca eram mai rau decit maritata. In sfirsit m-am eliberat.
Cea mai grava era insa problema politica. Eu de extrema dreapt,  calalalt de extrema stinga. Eram ca apa cu uleiul. Aveam interzis la a critica comunismul. A nu scrie pentru  miscarea, de care m-am atasat.  Asta a fost peste poate mai ales faptul ca eram numita fascista.  A fost greu, dar am scapat. Am facut orice compromis in scris, dar tot nu a fost de ajuns. Am  vazut ca parola trebuie schimbata des, caci sub 8 litere nu e sigura decit pentru citeva minute si trebuie sa fie cit mai lunga, cu litere si cifre incorporate.  Mai completez. Odorica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu