zelender

miercuri, 16 februarie 2011

De ce va este frica de tigani ????

Autor: Ovidiu Panaite-ND Cluj
Încă de mic copil, am intrat mereu în contact cu ţiganii, dat fiind faptul că am crescut într-un oraş în care numărul acestora este anormal de mare. Acum, am ajuns să locuiesc în alt oraş, dar nici aici nu am scăpat de ei, eu locuind într-o zonă care colcăie de aceste specimene.
În fiecare zi am ocazia să dau peste ţigani; şi nu există persoană care să treacă pe lângă ei căreia să nu-i fie cerute ţigări, bani ori mâncare. Nu de mult, venind acasă, am avut surpriza să găsesc în faţa scării un grup de patru ţigani, care nu numai că mi-au cerut bani, dar nu aveau de gând să mă lase să intru în propria casă. Singura obţiune s-a dovedit a fi folosirea forţei. A trebuit să-mi fac loc ca printr-o haită de câini turbaţi ca să pot ajunge acasă.
Din păcate, foarte puţini sunt cei care acţionează cumva, care le răspund sau care chiar se iau de ei încercând să-i alunge (aşa cum am încercat mereu să fac şi aşa cum fiecare dintre noi ar trebui să facem). Măcar acest mic pas trebuie făcut. Întradevăr, nu vom scăpa de ei în acest fel, dar măcar îi alungăm de lângă casele noastre şi le demonstrăm că noi avem controlul, nu ei (aşa cum se întamplă din păcate în anumite zone). Majoritatea persoanelor aleg să îi ignore. Această ignoranţă este una temătoare însă, de parcă le este frică să le răspundă sau să se uite măcar la ei pentru că vor avea probleme sau pentru că au auzit ei că dacă te iei de un ţigan îşi cheamă toată familia şi o să o păţeşti. În unele cazuri chiar este aşa, dar asta tocmai din cauza faptului că nu acţionăm toţi la fel, pentru că nu suntem uniţi. Continuarea
http://blog.nouadreapta.org/
http://dariaion.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu