zelender

duminică, 13 decembrie 2015

Fragmente din aduceri aminte


Foto Zizi Lambrino.

Referitor la Paulica al nostru este adevarat ca este nepotul lui Carol al 2-lea dar,  provenind dintr-o casatorie anulata cu Zizi Lambrino, insa fara drepturi imobiliare.
 Acest play-boy nu este singurul urmas dar, este totusi unul mai norocos fata de altul.
Ma refer la BAIATULM REZULTAT in urma legaturii cu o actrita stabilita in Franta Ella Filiti.

Ella Filitti

Ella Filitti←→
Prima dragoste a lui Carol este Ella Filitti.  Ella era prietena surorii sale Elisabeta. Despre ea, Carol nota in jurnalul sau "Sufletul meu iti apartine pe de-a-ntregul. «Pasarica», mi-au trecut tot felul de ganduri nebunesti prin minte. Ca dac-as rupe-o cu familia, pentru ca as avea puterea sa-i parasesc, tu ai putea deveni cu adevarat regina mea. Tu esti pasiunea intregii mele vieti.", scrie ziarulmetropolis.ro. Aflandu-se despre aventura celor doi, tanara a fost exilata.
←


Detalii: http://www.9am.ro/top/Social/264092/viata-amoroasa-a-lui-carol-al-ii-lea-ce-femei-a-iubit-regele-playboy.html#ixzz3u2UbgTcZ 
Follow us: @9AM on Twitter | 9AM.ro on Facebook.
Acum mi-am adus aminte ca am citit scrisorile scrise de Carol al 2-lea catre  aceasta mama. Mai tarziu  am citit ca nu stiu din ce motiv, regele nu a mai ajutat din punct de vedere financiar si baiatul acesta a ajuns boschetar.

Despre acest subiect ca si despre Eminescu si publicistica lui de pe vremea cand era director la ziarul Timpul, si  mancatoria prin barfa  sustinuta de Titu Maiorescu si sotia lui Ion Slavici Eleonora, barfitoarea nr.1 a Bucurestiului din aceea perioada, am citit inainte de 1989. Barfitoarea lui Slavici Eleonora, facea pe oripilata  pentru ca, Eminescu a scris si poezii mai deocheate si gura ei spurcata, a introdus in public faptul ca era nebun ca, numai un nebun facea (pe la spate) si scria asta...
Si spunea ca mergea  murdar imbracat si vorbea singur. Aceasta cata, a  sapat pana l-a distrus pe Eminescu si i-a mancat zilele.
Despre  Napoleon am citit scrisorile de dragoste scrise catre Iozephina  si ne amuzam copios la sch.3 ca eram cam...(inapoiate), cand scria ca vrea sa o pupe peste tot. El era un vizionar de atunci....:)))
Dupa ce s-a plictisit  si nu i-a mai folosit pentru ca nu ii putea da un mostenitor fiind cu 16 ani mai mare ca el, a ZIDIRT USA INTRE DORMITOARELE LOR :))).
Asta am citit  cand lucram LA LABORATOR LA SCHIMBUL 3,  DIN UNELE CARTI VECHI INTERZISE, AVUTE DE COLEGELE DE LA TARA, IN POD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu